יום שני, 2 בספטמבר 2013

המלצת הטכנאי: איזה מקרר מתאים למסעדה

כל טכנאי מקררים יאמר לכם כי הכל מתחיל ונגמר בבית הקירור. היות ומקררים למסעדות נדרשים לקרר כמות גדולה של מזון, חשוב לתת את הדעת ולהתייעץ עם טכנאי לפני הרכישה. לפני שאתם ממהרים לרכוש מקרר, קבלו מספר טיפים שיסייעו לכם.


בעת רכישת מקרר למסעדה הבעלים מקווים כי המקרר יפעל בצורה הטובה ביותר. הסיוט הגדול של כל בעל מסעדה הוא לפתוח את המקרר ולגלות שהוא לא עובד. מקרר שאינו עובד משמעותו זריקה של כמויות גדולות של אוכל וכן המתנה לטכנאי שיגיע ויבדוק את המקרר במטרה לאתר את התקלה. אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על המקרר היא באמצעות מערכות קירור המסייעות לשמור על טמפרטורה נכונה. הקפדה על טמפרטורה נכונה תשמור על הטעם והריח ותאפשר לצוות המסעדה להגיש מנות איכותיות.
מערכות קירור

 מה חשוב לדעת ברכישת מקררים?
בעת רכישת מקררים ההמלצה היא לרכוש מקררים איכותיים לאורך זמן רב. לפי טכנאי מקררים, ישנם מספר מדדים המסייעים לקבוע מהו מקרר איכותי.
·         רמת אטימות של המקרר: מקרר שאינו אטום מספיק יפלוט קור החוצה, דבר שישפיע על איכות האוכל וגם על חשבון החשמל. אחת הדרכים לאטום את המקרר כיום היא באמצעות שימוש בחומר מסוג פוליאוריתן גמיש- חומר בידוד המעניק בידוד חזק.
·         לוח בקרה: על מנת לשמור על טמפרטורה נכונה במקרר, כדאי לרכוש מקרר עם לוח בקרה המצביע על מידת הקור. כאשר מדובר במקררים עבור מסעדות יש חשיבות גדולה מאד לשמור על טמפרטורות מתאימות כדי לא לקלקל את המזון.
·         מדחס איכותי: המדחס נחשב לחלק יקר לתיקון, ולכן מומלץ לרכוש מדחס איכותי.

 בהתאם לסוג המזון
כל טכנאי מזגנים יאמר לכם כי כדאי לרכוש מזגנים בהתאם לסוג המזון. כידוע, לכל סוג מזון יש את התכונות שלו ולכן יש לדעת מה בדיוק נכנס למקרר כדי לבחור את הסוג המתאים. בשונה ממוצרים אחרים בעת מקרר לגלידות שונה. לפיכך, אי אפשר לקנות מקרר אחיד לכל מסעדה,אלא להתאים את סוג המקרר.
 
מה באשר לרכישת מקררים יד שנייה

בבואנו לרכוש מקרר היום בעקבות העלייה ברכישת מוצרים יד שנייה רכישת מקרר יד שנייה אינה מילת גנאי היות וניתן למצוא בשוק מקררים היכולים להחזיק מעמד לאורך זמן רב הבעיה היא שלעיתים מה שנראה כבחירה משתלמת למדי עשוי להיראות כבעיה גדולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה